Kandidáti na horší časy
Co člověk, to originál. Podobně jsou na tom i firmy a podmnožinu personálních agentur nevyjímaje.
Co člověk, to originál. Podobně jsou na tom i firmy a podmnožinu personálních agentur nevyjímaje.
Vždy ke konci roku si máme ve zvyku dávat předsevzetí a také se snažíme odhadnout, jaký ten další rok bude. Ne jinak je tomu i v pracovních trendech
Je úsměvné, co za benefity se někdy u pracovní nabídky objeví. Vzhledem k tomu, že nyní je až 89 % zaměstnanců ochotno změnit práci (ať už jsou důvody jakékoli), zdá se téma benefitů opravdu aktuální. Zkusme si je rozdělit do několika základních kategorií a třeba se i trochu inspirovat, jak to NEdělat:
Někteří z vás si možná pamatují, že jsem před časem sdílela grafiku „15 Qualities a Great Recruiter Must Have“. Napadlo vás, proč jsme tam zahrnula i „marketing“?
© 2019 HR buidlers.cz